- Danska amöba!

Varit så arg och rädd att jag gråtit ut till polisen idag - check !
Varit en "spännande" dag idag, My kom hit i förmiddags och vi åkte till IKEA..
På motorvägen dit tvärbromsar en dansk bil framför oss så det nästan smäller och Benjamin vaknar med ett ryck helt förtvivlad. Bilen står kvar på vägen och det blir kö bakom oss, Alex tutar och tutar och bilen börjar då istället att backa mot oss om och om igen före föraren sliter upp sin dörr och stormar bak till vår bil där Alex nu öppnar sin dörr med. Dansken (idioten) sliter tag i Alex och hotar att döda oss och svär massa och Benjamin gråter..
Jag flyger ut ur bilen och skriker efter honom att vi förfan har en bebis i bilen varpå idioten svarar "Och? jag har barn i min bil med" sen räckte han finger och körde iväg.
Jag ringde polisen och när vi hade parkerat på IKEA och står utanför ingången och Alex pratar med polisen i telefon, då kommer plötsligt dansken fram till mig och fortsätter bråka och ber Alex att "följa med honom ut i en skog och göra upp som män med honom och hans danska kompisar." vafan ?
Well well, riktigt sjuk snubbe, polisen kom dit och höll förhör och läxade upp honom och frågade om vi ville göra anmälan om ofredande och misshandel, men det skippade vi eftersom att de ändå bara blir "ord mot ord" osv. 
Efter 1 timmes förhör och uppläxning gick dansken fram till Alex och sa "peace!" och tog i hand...
Åh jag är sååå arg fortfarande! jag fattar inte hur det kan finnas såna människor!? Vem fan gör så? Vem fan hoppar ur bilen på motorvägen och sliter tag i en annan människa och hotas när det är den själv som har gjort fel? Och hur FAN kan man göra det när bebisar och barn är med? 
Jag fattar det inte!
INGEN SKA FAN JÄVLAS MED MIG OCH MIN FAMILJ! 
 

Kommentarer
Postat av: Trixie

Men SHIT vilken störd människa! Här ser du en till som hade lipat, jag hatar allt som har med bråk och våld att göra.. Skönt det inte blev värre, men så obehagligt! Kram!

Svar: ja samma här, får klump i magen av sånt.
Thiilde

2012-10-07 @ 09:29:28
URL: http://triix.blogg.se
Postat av: Bella - med mini i magen

Herregud vilken sjukjävel, tänk att det finns sånna störda människor i denna värld det är skrämmande. Tur att polisen kom och att han fick sig en läxa. Förstår att du blev arg, det skulle jag med bli, blir upprörd bara att läsa om något sådant! Kram

Svar: word!
Thiilde

2012-10-07 @ 13:27:07
URL: http://www.gabriellaonnelind.blogg.se
Postat av: Lisa

Nästan samma sak hände oss när jag var gravid med Sienna. Men då var det ingen dansk, utan en man med asiatisk härkomst. Också med barn i bilen! Sjukt obehagliga människor.

Svar: men usch, stackars er med! Ja man undrar hur vissa ens kan få lov att ha barn om de beter sig på det viset! Barn gör ju som sina föräldrar :(
Thiilde

2012-10-08 @ 11:20:46
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Alexsandra, mamma till Nils

men ush vad obehagligt. :( så sjuka människor det finns i denna värld! Vad läskigt, coh stackars Benjamin :( hoppas ni mår bra nu iallafall..

Sänder massa styrke kramar från mig och Nils

Svar: tack :)
Thiilde

2012-10-08 @ 21:32:39
URL: http://alexsandralotman.blogg.se
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Men gud, vilka nötter det finns i världen. Man blir mörkrädd. Tur att det gick bra den här gången även om jag förstår att det var otroligt obehagligt och tur att polisen kom till platsen.

Förhoppningsvis slipper ni se denna idiot igen.
Kram!

Svar: Ja men precis, man undrar ju hur folk kan vara funtade på det viset, speciellt när de själva har barn i bilen som ser det. Usch ja. hehe
Thiilde

2012-10-09 @ 18:51:08
URL: http://familyportrait.blogg.se
Postat av: Jeanette

Men usch vilken människa!! Fattar inte varför vissa måste hålla på! Skönt att det ändå gick bra med er!

Svar: Ja verkligen!
Thiilde

2012-10-09 @ 20:02:22
URL: http://karinjeanettes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0