- ni kan kalla mig hannibal

Har precis varit iväg på min hjärnröntgen. Det var en spännande upplevelse..
Fick ta av mig alla kläder och piercingar och lägga mig ner. Sköterskan la sedan en gallermask över mitt huvud ala "hannibal Lecter" och hörselkåpor över mina öron som spelade " I wanna be your number one"..
Sen rullades jag in i röntgen apparaten och sköterskan sa att "-nu kan detta låta lite grann..."
Sedan låg jag i vad som kändes som evigheter och lyssnade på dålig popmusik med höga ljud från röntgenmaskinen som bara kan beskrivas som om någon torktumlade, borrade, hamrade och hade hack i skivan samtidigt! Haha


Kommentarer
Postat av: Renata

En sexig hannibal!

Hoppas allt såg bra ut!

Svar: haha., en "sexig hannibal" , det vore en syn det :PFår avvakta röntgenresultaten, men om det visade någon stor tumör så antar (?) jag att de borde sett det redan igår och hört av sig liksom ;)
Thiilde

2012-10-18 @ 22:38:13
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Lisa

Varför röntgades du? Alltså, varför trodde de att nåt var fel?

Sköööönt att Benjamin är frisk igen. Måste ha varit extremt jobbigt för er alla.

Vi ska väga Sienna igen den 25:e, och håller tummarna för en uppgång. Men jag vill ändå att hon ska börja med flaska så att jag kan lämna över henne till Kim då och då.

Svar: senaste månaderna har jag rätt ofta varit såpass yr att jag svimmat, inte kunnat resa mig och varit halvblind timmar i sträck. så de skulle nog mest kolla att det inte beror på nåt med huvudet. får veta om nån vecka :)
Hoppas sienna har gått upp lite då! :) och att hon kan börja med flaska snart så du får lite egentid!
Thiilde

2012-10-19 @ 10:55:04
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0