- sleep like a baby.. YES!

Godmorgon.
I detta hushållet är vi fortfarande förkylda, de tre senaste nätterna har Benjamin vaknat ungefär varje kvart och varit täppt i näsan och ledsen.
Så jag har inte fått sova många timmar per natt. Tror Benjamin kände igår att hans mamma förtjänade lite sömn,
För inatt sov han konstant från 20-10,
F j o r t o n timmar! :) tackar tackar.
Nu blir det lite gosande och lek på golvet innan jag ska ta tag i städningen för senare idag kommer min lilla My hit på kakor och varm choklad <3


Kommentarer
Postat av: Carolina

Wow! Det var inte dåligt det.. Här hemma har vi också en bebis som sover bra om nätterna.. Helt underbart!!

Svar: Så skönt är det :) Benjamin brukar sova hela nätterna, fast nu när han vart förkyld har det varit lite gnälligt från hans sida på nätterna. Håller tummarna för att han börjar bli frisk och sova normalt igen nu :) härligt att ni har det på samma vis, sömn är viktigt :)
Thiilde

2012-10-05 @ 11:02:55
URL: http://carolinas.webblogg.se
Postat av: Renata

Wow jag är impad!! Här ammas det 2-3 ggr per natt...... Sen är mab utvilad kl 6.30! Inte mamman då

Svar: tror Benjamin bara samlar pluspoäng för att sen kunna vara extra trotsig i 2-års åldern ;) haha. Men hur gör du i övrigt, lyckas du sova något på dagen när Iris sover? Jag har bara lyckats med den 1 gång sen förlossningen, jag är alldeles för hyper på dagen för att kunna slappna av och somna plötsligt. :/
Thiilde

2012-10-05 @ 12:27:57
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Emma

Wow!! Rena drömmen! 20-10, lär Elliott! Jag som var glad för att jag fick sovmorgon till 8 idag haha!! Med mat kl 5 men hans somna om direkt :p fast ska inte klaga. Han sover ju hela nätterna. 19-4/5. Sen t 6.30/7.. Fast idag var det fredagsmys tyckte han ❤

Svar: Då har eliott typ samma sovvanor som Benjamin har normalt sett : så skönt! :)
Thiilde

2012-10-05 @ 13:22:17
URL: http://emelth.blogg.se
Postat av: Lisa

Skönt för er båda! Haha vilken lyx att få inreda barnrum två gånger!

Svar: ellerhur ;)
Thiilde

2012-10-05 @ 13:24:31
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0