- urinprov, feber, iphone

Nu är vi hemma igen!
Läkarna kom inte fram till någon vettig orsak till Benjamins feber trots blodprov och urinprov.
Urinprovet blev däremot en rolig historia jag gärna delar med mig av;
Benjamin blev lagd naken på sjukhussängen och Alex blev tilldelad en plastmugg med order från sjuksköterskan att ; "när Benjamin kissar ska du fånga upp hans kiss i muggen."
Ganska simpelt va? ;) När Benjamin valde att lätta på trycket hade Alex glömt bort sig lite vilket resulterade i kiss på Alex, sängen, golvet, Benjamin och en liten skvätt i muggen. Haha.
Men men, nu är vi iallafall hemma med vår lilla feberpojke som fortfarande har 39 grader. Blir att ge Alvedon och hålla honom under extra uppsikt inatt så blir det nog bra :)
Nu sitter jag här med min sprillans nya iphone5 och väntar på att den ska kopieras färdigt så jag kan leka med den... Bara "cirka en timme kvar" enligt den hånfulla popupen på datorn.. Yey!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad jobbigt för er och lillen! Hoppas natten gick bra och att stackaren blir frisk snart!

Svar: Tack för lyckoönskningarna
Thiilde

2012-10-16 @ 08:47:08
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Trixie

Vad tycker du om den so far? :)

Svar: Den är faktiskt bättre än jag trodde :) ÄLSKAR kameran, och att man kan kolla klipp o sånt i grym kvalitet. sen är den märkbart snabbare och små andra roliga finesser :P dags att byta ut din 3gs? ;)
Thiilde

2012-10-16 @ 20:51:12
URL: http://triix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0