- 226 bilder

Idag har varit en intressant dag,haha. Jag hade bestämt mig för att dra till mobilia köpcentrum för att framkalla totalt 226 stycken bilder på Benjamin som sen ska ramas in och klistras in i hans olika album :) so far so good typ haha.
När jag precis gått på bussen och ska böja mig ner för att rätta till Benjamin i vagnen sa det "KNARACKABOM!", och plötsigt var min snart 23 åriga rygg sönder, trasig, kaputt kalla det vad ni vill! Kämpade mig in till fotoframkallningen sen insåg jag att det inte gick mer, fick ringa mina föräldrar i Lund och be dem komma och agera ambulans åt mig och köra mig hem, krigskadad som jag var (jag, dramatisk? Nej nej;p)
Nu är jag alltså hemma, ligger och kvider i sängen med 226 foton runt mig och en liten bebis som bara skrattar åt mitt jämrande ;)


Kommentarer
Postat av: Trixie

Oj, de låter inte så behagligt, blir de kiropraktorn nu då? Krya på ryggen!

Sv; Haha, makalös den killen.. Antar man inte KAN ändra på dom?! ;-)

2012-09-05 @ 16:23:20
URL: http://triix.blogg.se
Postat av: Alexsandra, mamma till lilla Nils

Måste också göra de. Duktigt av er 226 bilder. Så många har nog inte vi.

Sv: jaha vilken duktig bror :) ah ska försöka få tid i helgen att fixa med bilderna.

2012-09-06 @ 20:03:42
URL: http://Alexsandralotman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0