- 27 personer senare, "du är på fel plats"

Puh! Idag hade jag bestämt att jag skulle åka in till min gamla gymnasieskola och be om en betygskopia för att sedan gå till vägledningscentrum och anmäla intresse för studier på komvux nästa år.
Rektorn var ej på plats för att skriva under mitt betyg trots att jag hade ringt före, och efter 2 timmars kö på vägledningcentrum fick jag veta att jag inte borde söka in på komvux, utan till folkhögskola som tydligen går snabbare för mig med de ämnen jag fattas för att sen äntligen vara behörig till polishögskolan. Jomen tjena mittbena!
Med andra ord, jag har inte haft det bästa flytet denna regniga fredag ;)
Min remiss till magnetröntgen av huvudet kom iallafall i posten idag, 22 oktober är det dags och röntgen kan tydligen ta 1 timma (!!!) och man måste ligga helt still i den tunneln, roligt värre låter det...
NU ska iallafall denna mamman söva sin bebis och ta sig en lång skön varm dusch! :))


Kommentarer
Postat av: Trixie

Ah, polis som gäller? Vill syrran min också :)

2012-09-14 @ 22:48:37
URL: http://triix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0