- IrregularChoice

Efter shopping och gos hemma hos Hannah med våra barn igår hade jag och Alex en trevlig kväll hos mina föräldrar i Lund.

De bjöd på hjortstek,potatisgratäng,kantarellsås,grönsaker och gelé till huvudrätt och en mumsig hemmagjord hallon och chokladtårta efteråt. Tårta två dagar i rad för mig ;)

Sen fick jag lite födelsedagspressenter, bl.a. Världens häftigaste skor från IrregularChoice med fräcka detaljer och röd mocka klack. InLove <3

Nu är det iallafall lördag, grannarna ovanför spelade hög musik till klockan 04 och jag har vaknat med halsont. Ska mysa ner mig i soffan med Alex en stund med bullar och thé och hoppas att dagen blir bättre:)

(bilder från goset hemma hos Hannah med våra ungar, och bilder från middagen med mina småbröder och föräldrar)


Kommentarer
Postat av: Trixie

Haha ja, du måste fan läsa den ;-) Helt galen. Höhö ;-)

2012-09-29 @ 12:39:24
URL: http://triix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0