- promenad = döende sambo?

Igår blev det ett impulsköp-en brio sing vagn i grå/svart/silver.. Och nu är jag hopplöst förälskad, hur har jag klarat mig utan den? Haha
Idag lyckades jag tvinga med mig Alex på en powerwalk före frukosten, och tro inte tusan att karlen gnällde och klagade h e l a vägen på allt mellan himmel och jord!
Några citat:
"det blåser, jag kommer bli sjuk"
"host host host, hör du?"
"det är kallt!"
"ja du Benjamin, det blir inga blöjor nästa månad för nu gör mamma så att pappa blir sjuk och inte kommer kunna jobba och tjäna pengar"
"asså,det är fan storm thilde!"
Han är tålig han, fadern till min son..
Nu är vi iallafall påväg till Ystad för att käka middag, spela spel och dricka vin hemma hos min bror och hans FRU! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Min sambo är precis likadan!

2012-09-16 @ 19:02:03
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Trixie

Haha, det är fan på pricken Alex alla dedär citaten... MAKALÖS! :P

2012-09-16 @ 21:58:18
URL: http://triix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0