- tips på serier

Nu är det höst, och hösten är till för att ligga hemma i soffan på kvällarna i mörkret med tända värmeljus och titta på bra serier.
Mina 3 favoritserier är:
1 : sons of anarcy, finns i 4 säsonger att ladda ner och säsong 5 har precis börjat sändas. Det är en serie för ALLA! Jag är villig att slå vad om min högra hand att ni kommer älska den serien;)
2 : true blood, finns 3 säsonger att ladda ner. En helt okej serie där man får se Skarsgård i bar överkropp ;)
3 : suits, min nya favoritserie jag håller på att se just nu! Finns 2 säsonger att ladda ner, varje avsnitt är både kul och intressant.

Vad jag ska se för serier när jag är klar med suits återstår att se, tar tacksamt emot tips :))


Kommentarer
Postat av: Trixie

Vad ska du läsa? :) Jo, klart blir de en omställning, ännu mer för mig som inte ens hann förbereda mig hehe. De ringde ju mig samma dag som utb. började ;) Idag satt jag med plugg från att jag kom hem till kl 20, så de blir mycket tid som går åt. Jag vill bara sätta denna anatomitentan och klara den direkt, de är så himla mkt så man har inget val..

2012-09-17 @ 22:29:29
URL: http://triix.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

älskar ju både true blood och sons of anarchy.. så kanske ska ge suits en chans... Mysigt med serieboxar så här på hösten

2012-09-18 @ 15:19:54
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Emilia Lindbom - 17 år & mamma till Tatum.

VAMPIRE DIARIES DÅ? :o

Gillar du inte den? :o :o

2012-09-18 @ 23:03:32
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0