- vem behöver sömn?

48 timmar har jag levt på minimal nästintill obefintlig sömn. Har en liten kille som har torrhosta och nog är på väg att bli förkyld.
Det betyder att förrgårnatt fick ett abrupt slut klockan 03.30 när han vaknade och skrek och grät, resten av natten var han bara lugn om han fick ligga på mitt bröst.
Dagen igår missade han sina vilostunder, vilket gav mig hopp inför natten.. Fail.
Han har vaknat cirka var 15:e minut hela natten och velat bli tröstad och få närhet. Nu på dagen är han lika glad som vanligt, inga spår av störd sömn på honom inte, jag däremot känner mig överkörd av en ångvält alternativt otroligt bakfull!

Bröt ihop och försökte få sambon att stanna hemma en dag från jobb för att låta mig vila lite.. Gick sisådär, fick en godispåse istället. Haha


Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice mamma

Är ju alltid något...
Surt med såna nätter speciellt med en liten till i magen som suger energi..
Massa energifyllda kramar, du e bäst!

2013-04-05 @ 10:42:08
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Lisa

Usch din stackare! Min sambo hade gjort likadant, fast utan godiset. Kan du inte lämna bort Benjamin till någon välvillig släkting ett par timmar?

2013-04-05 @ 11:35:12
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Emma

Be sambon ta natten och gå upp med han på morgonen..

2013-04-05 @ 11:43:22
Postat av: Cuison

Usch! Hoppas att den här natten har varit lättare för er båda!

2013-04-06 @ 03:58:48
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0