- barn gör som du gör

"Barn gör inte som du säger, de gör som du gör."

Jo, det funkar som förklaring till varför Benjamin smög iväg med sin spade imorse och grävde i kattlådan.. Men inte som förklaring till varför han har börjat stänga in katten i badrumsskåpen?! För det lovar jag, det brukar jag då inte göra..

inte heller brukar jag kasta min mat runt mig på golv och väggar, eller lyfta på främlingars kjolar, eller bita de jag älskar i fötter och lår.. Inte heller brukar jag tömma hinkar med sand över mitt huvud, eller kasta klossar på katten och bli arg när hon inte kastar tillbaka.. Med andra ord, han måste fått det från sin pappa! ;)


Bilder lekplats imorse;


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahahahaha

2013-08-07 @ 12:07:54
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0