- glömda barn i bilar

Sitter och läser den tredje artikeln på kort tid om små barn som glömts/lämnats i varma låsta bilar. En 2 årig pojke dog i Eslöv när hans pappa glömde honom i bilen när han åkte till jobbet. Förra veckan blev en 3 årig flicka medvetslös när hon lämnades i bilen medan föräldrarna handlade. Idag lämnades en annan flicka i bil och fick räddas genom att polis krossade rutan.
HUR FAN TÄNKER FOLK?!
Detta sker både med djur och barn, och alla VET att en bil blir otroligt varm väldigt snabbt, så hur fan tänker man?!
Och så små barn, de ska inte lämnas överhuvudtaget utan uppsikt ju. Ibland ser jag små barn ensamma i sina barnvagnar utanför affärer i stan medan deras mammor är inne och handlar kläder, visst att de inte blir överhettade då, men vem lämnar sitt lilla barn så överhuvudtaget?!
Galna white trash bönder borde inte få skaffa barn..


Kommentarer
Postat av: rosa luxemburg

ingen tänker på mer än sig själv...självupptagna jävla folk som bara tänker jag...jag,,,,,,,,,,,,,

2013-08-03 @ 22:32:32
Postat av: Lisa

Det som hände pappan i Eslöv tror jag seriöst kan hända alla.. det är hemskt och ofattbart, men jag tror inte det är omöjligt att det kan hända en själv. Men folk som gör det med flit borde skjutas. Eller låsas in i en bil själv, på obestämd tid.

2013-08-04 @ 12:32:16
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0