- Hela havet stormar

Grannarna hade fest igår, med tanke på hur det skrapades möbler mot golvet till musik hela natten antar jag att de måste ha lekt "hela havets stormar".. Inte ens efter att jag hade tvingat Alex att gå upp och säga ifrån, slutade de, så även denna natt har inneburit minimalt med sömn.. MEN jag orkade minsann ändå dra med mig Benjamin och ta tåget till Malmö och folkets park idag för lekdejt med Melissa och Sienna!
Melissa jagade Benjamin och ville göra allt han gjorde(men tackade nej när han ville mata henne med sand), Benjamin jagade som vanligt andra ungars bollar eller mammor och Sienna jagade som vanligt bara farliga äventyr! ;)
En mysig dag, men nu är klockan 19.00, och jag säger godnatt utan dåligt samvete! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0