- kö kö kö

Igår skulle Barnens hus ha konkursutförsäljning i Malmö, och jag och Lisa bestämde snabbt att dit, dit drar vi! Jag behövde amningskudde och skötbädd bl.a. Och såg en chans att fynda. Lisa skulle inte ha något speciellt utan mest kolla läget lite snabbt..
Klockan 9.40 ställde vi oss i den kilometerlånga kön och tänkte "jaja, tar väl 1 timme..". FYRA TIMMAR OCH FYRTIO MINUTER senare, klockan 14.00 släpptes en trött Lisa och en trött gravid Thilde som inte ätit sen dagen före och en uttråkad Benjamin in i butiken.. Det fanns inget av det jag skulle ha, men jag köpte ändå lite kläder till Benjamin, nån bok, en dagisryggsäck och leksaksgittar.. Mest för att det skulle kännas jävligt skumt att gå ut tomhänt efter att ha köat så jäkla lång tid! Haha. Nä fyfan!

Benjamin är iallafall väldigt nöjd med sin nya ryggsäck :) kostade bara 5 timmar av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Jag var också till Barnens Hus med en vän som var ute efter en lära-gå-vagn och själv skulle jag också bara "kolla läget". Vi hamnade visserligen bra i kön in och behövde "bara" köa i 35 minuter, men de tyckte tydligen att det var bra att släppa in så många som fick plats så det var helt omöjligt att ta sig fram i butiken (senare satte dem dit ordningsvakter). Någon lära-gå-vagn hittade vi inte och vi fick panik så vi gav upp och gick ut. Och då tog det över en halvtimme att bara krångla sig igenom allt folk och ta sig ut från butiken. Nej, sådant kaos orkar jag inte med igen ;-)

2013-08-24 @ 00:15:13
URL: http://glagla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0