- ska börjas i tid..

"-ungen luktar sprit!" Igår var vi på glögg och julmat hemma hos Benjamins farmor med farbröder, mostrar och kusiner i Helsingborg. Väldigt trevligt och väldigt gott. Benjamin tog varje chans han kunde att halsa i sig någons glögg om man såg åt ett annat håll för en nanosekund. Och vid ett tillfälle var han helt täckt i brun gegga medan han stod och frenetiskt borstade av sin tunga, då hade han fått fatt i en likör-chokladbit.. Ungen fullkomligen stank alkohol!(jag hoppas att ingen som arbetar inom socialförvaltningen läser min blogg haha). 
När barnen hade somnat efter allt socker gick jag, Alex och Sebbe ut och drack öl. Jäkligt gott det med, och jag har fortfarande "it", förmågan att få beställa drinkar i en överfull bar på mindre än 1 minut, win! 
Alltså, gårdagen var oerhört trevlig och denna dagen infann sig julstämningen efter att Benjamin fick världens vackraste julspeldosa av sin farmor, så vi har pyntat massor här hemma nu. Julen är välkommen! 



Kommentarer
Postat av: Cuison

Jag tror att just dom där likörchokladbitarna var min största skräck som barn. :P

2013-12-02 @ 10:32:30
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0