- en nattsvart dag

Igår var en mörk dag i mitt lilla huvud..
Jag kände mig otroligt låg, kunde inte förmå mig själv att stiga upp ur sängen.. Föll ut och in ur sömn hela dagen, gick inte upp förrän vid 15 tiden, då jag lyckades gå ner till mina pojkar i vardagsrummet och somna på soffan istället.

Jag var rädd att jag tagit mig vatten över huvudet med att börja jobba samtidigt som jag är mammaledig och andra privata aspekter. Förra veckan var första jobb veckan, jag arbetade varje kväll utom igår.. Var hemma mellan 00-01 på nätterna och kroppen har fått mycket stryk..

Men idag är jag utvilad, och ser allt i ett annat ljus! Klart som tusan att jag ska klara av att jobba samtidigt som jag är mammaledig, kan andra kan ju jag med?!
Och det är inte heller konstigt att första veckan är tuff, jag har ju inte jobbat på över 1 år och självklart måste kroppen och huvudet vänja sig vid det!

Nä, detta kommer bli bra! Nu blir det Bvc med Benjamin för hans 9 månaders kontroll :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch, stackare. Förstår att det känns tufft, men du klarar det! :)

2013-02-25 @ 11:25:36
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0