- 8 Månader

Idag blir Benjamin 8 månader.. Jag undrar vart tiden tar vägen?
Nu är han inte längre en liten bebis som bara ligger och sover, nu är han en liten pojke!
Han utvecklas så snabbt att jag knappt hinner med i svängarna och han har redan en underbar liten personlighet.

Lite av vad Benjamin 8 månader kan:
Gå med stöd
Stå upp
Säga mamma, pappa, katt, kaka (och tyvärr hasch)
Klappa händerna på befallning (duktig vovve)
Har 8 tänder
Sitter helst, och tar emot med armarna själv när han vill lägga sig
Pussas
Bits fortfarande och morrar som en varg samtidigt
Älskar att bli kittlad och leka titt-ut


Kommentarer
Postat av: cizzi

var tar tiden vägen?
det va ju inte alls längesen jag hade M i magen och knappt våga hålla Benjamin för jag va rädd att han skulle gå i sönder.
Och att han blir sötare för varje dag stämmer fortfarande

2013-01-24 @ 13:46:42
URL: http://ciliija.blogg.se
Postat av: pappa alex

Pappas pojke :)

2013-01-24 @ 20:04:57
Postat av: Cuisette

Grattis lilla, stora Benjamin! 8 månader är stort! Hipphipp!

2013-01-25 @ 05:21:22
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0