- bebis slagsmål

Vi har tillbringat dagen hos min älskade My, i Eslöv. Käkat en kebabtallrik som smakade fisk..fortfarande..

Sen gick vi hem till min o mys gamla/unga "extramamma" Kikki för kaffe och semla. Så mysigt. Hennes barnbarn Charlie som är 16 månader var också där, han och Benjamin var dock ganska jämnstora haha. Ingen liten nätt heffaklump jag har ;)
Benjamin fick även vara med om sitt livs första slagsmål när Charlie inte ville dela med sig av sina leksaker.. Benjamin fick både 1,2,3,4 och 5 snytingar i ansiktet av honom.

Pojkar... ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så roligt att du är intresserad av en bloggheader... maila mig till [email protected] så skickar jag över några ting att fundera på. KRAMAR!

2013-01-29 @ 20:46:09
URL: http://hemmapavarangataistan.blogg.se
Postat av: Lisa

Sienna står på Benjamins sida! Nästa gång han får stryk ska hon ge igen på den som anföll honom.

2013-01-30 @ 10:19:02
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0