- fisken i vattnet lösning

De flesta som träffar Benjamin brukar alltid poängtera hur glad och nöjd han är..
Men jag som är med honom 24/7 kan tala om för er att mellan 16-18 är han oftast väldig butter på sin lilla mamma. Vägrar sin vila, gnäller åt grötskålen och protesterar mot sina leksaker..
Det leder till att jag brukar få lite små-ångest vid 15 tiden om dagarna, eftersom jag vet att klockan närmar sig 16 och två timmars trots.

Fram till nu! Jag har hittat lösningen!
Det bästa Benjamin vet är att bada, så de senaste dagarna har jag gett honom ett bad klockan 16, vilket leder till glad unge vid grötskålen, vilket leder till trött bebis som somnar av sig själv till sin vila vid 18 i sackosäcken.

Japp, jag är jäkligt nöjd! Hoppas det funkar att bada honom glad även som butter 14 åring..?


Kommentarer
Postat av: Renata

Visst blir man stolt över sig själv när man kommer på sånt smart?! Hoppas det funkar när han är 14 med... Haha

2013-01-26 @ 14:11:10
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Renata

Visst blir man stolt över sig själv när man kommer på sånt smart?! Hoppas det funkar när han är 14 med... Haha

2013-01-26 @ 14:11:12
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Lisa

Bra jobbat! Kul att det kom fiskreklam under inlägget. :P

2013-01-26 @ 18:22:06
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: alex

Alltid glad igen lagom till jag kommer hem ;)

2013-01-27 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0