- Fitness-Fredag vecka 3

Okej, då var det vecka 3 i Fitness-Fredag andan. 
Efter förra veckans inlägg fick jag väldigt bra respons i både kommentarer, sms och samtal. Det är jag så glad över!
Jag fick mycket tips om hur jag kan lägga om min kost för att få i mig mer protein, hur jag ibland när jag gör mina hemma övningar kan använda Benjamin som extra vikt och att jag borde dra ner lite på mina promenader för att inte förbränna för mycket.. Rebecca ringde mig även och tyckte jag skulle köra ner en tratt i halsen och "bara pressa ner maten!" haha.
 
Men denna veckan har jag som förstått, varit smällförkyld. Inte blivit en enda promenad och inte en enda hemmaövning utöver den ofrivilliga magträningen varje gång jag fått en hostattack..
 
Istället har jag gått bananas med godis.. Big time.. Inte kunnat sluta.
Alex mamma var här häromdagen och hade med sig en kaka för 8 personer.. hon åkte hem innan vi hann smaka den.. jag hittade den i kylen.. Nu är den borta.. Sa jag att den var för 8 personer? måste varit ett tryckfel..
 
Igår bad jag Alex att köpa med en marabou digistive chokladkaka åt mig, när jag skulle ta den sista biten stannade jag upp och tänkte "hur var det nu? var det muskler eller celluliter jag ville bygga?!.."
 
Så ja, nu blir det detox denna veckan som kommer! Inga sötsaker, bara proteinrik mat, jag ska göra mina övningar varje dag.. Skulle bli glad om ni ville peppa mig lite extra då och då med nåt litet sms eller kommentar så jag inte "glömmer av mig" ;)
 
Glöm inte checka in Renatas Fitness-fredag, hon har minsann varit duktig denna veckan till skillnad från mig! Och vill ni ha inspiration med träning kan ni alltid kika in på min kompis cizzis blogg. :)

Kommentarer
Postat av: renata

Är man sjuk så är man, nya tag nästa vecka!! :) vi kan ju småuppdatera lite då o då för peppa varandra lite :)

2013-01-25 @ 13:16:33
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Trixie

Bara att köra på :)

Sv; Ja, men visst är det! Älskar att ge komplimanger jag också. själv får jag mest komplimanger inom friskis lokaler, annars är det minsann oftast jag som ger.. ;)

2013-01-25 @ 13:56:15
URL: http://triix.blogg.se
Postat av: Lisa

Räknas det som pepp om jag mmsar bilder på allt osunt jag äter varje kväll?

2013-01-25 @ 15:12:01
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0