- hasch hasch hasch

Jag och Alex brukar ibland sitta och titta på Benjamin när han sover och diskutera "tänk när han kan xxx" eller "tänk när han gör xxx första gången".

Och en sak man tänker mycket just nu är, "tänk när han säger sitt första ord!".
Han är i den åldern nu där första orden kan komma. Han har ju sagt pappa och mamma, men vi vet inte riktigt om det är medvetet ännu. Därför räknar vi inte riktigt det, utan väntar på ett annat mer konkret ord, typ.

Och nu på morgonen har Benjamin hållt tal, han säger "hasch hasch hasch!" Om och om igen...

Om "hasch" är hans första riktiga ord kommer jag nog inte våga lämna hemmet och gå ut bland folk på ett bra tag!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahaha... :-)

2013-01-23 @ 13:11:44
URL: http://Carolinas.webblogg.se
Postat av: Lisa

Hahahahaha! Jag ska lära Sienna att säga marujana (jag inser att jag inte kan stava till detta men sitter med mobilen och kan inte googla medan jag skriver), så de matchar!

2013-01-23 @ 20:31:06
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0