- helg update

Plötsligt är det måndag igen, helgen flög förbi!
I lördags var ju Erika här med sina barn på dagen och gjorde muffins, sen lämnade jag Benjamin till Alex, och Erika sina barn till sin karl.. Och jag och Erika fick plötsligt en barnfri kväll att spendera med min fina Cornelia på möllan i Malmö!
Åt så mycket plankstek att jag var tvungen att knäppa upp mina byxor, och vinet slank snabbt ner det med ;)

Igår var jag, Alex och Benjamin i Lund hos mina föräldrar och firade min lillebror constantin som har gått från en förtidigt född bebis på 900 gram till att fylla 5 år! <3 stora pojken.

Gårkvällen spenderades med att introducera Benjamin för hans nya bästa kompis; Brio lära-gå vagn!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Barnfria kvällar med vin är inte helt fel! Hoppas du hade kul!

Filmen var helt okej. Fint gjord och rätt nice i 3d. Jag tjurade dock mest för att min kusin glömde mig så jag fick se den själv. (hade redan köpt bådas biljetter)

2013-01-14 @ 11:56:20
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Amanda

Vilken mysig helg!:-)

2013-01-14 @ 13:14:29
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0