- klargörande

Bilden i föregående inlägg där jag hade tricksat lite med en bild på Benjamin i en "fat-booth" app på mobilen blev nog lite för bra.. För nu har jag mottagit några sms och kommentarer från oroliga själar som tror att jag försöker göda mitt barn till döds, så ett klargörande; det är alltså inte en äkta bild, Benjamin må vara rund, men han ser alltså inte ut som Mr. Potatohead på riktigt..

Och bilderna här under, jag ser inte heller ut så på riktigt. De är tagna från golvet underifrån , jag är förkyld.. jag lovar er att jag inte går runt upp och ner med håret på ända och en svart/vit nyans normala dagar.. Oftast.

Nu blir det bio med svägerskan!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahaha du skojar?!

2013-01-20 @ 17:38:07
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Lovisa

Hahaha....:)
Jag har blivit av med alla mina tel. nummer men kan ju lika gärna skriva här;) Vad sägs om nytt försök hos mig på Onsdag??

2013-01-20 @ 18:37:00
URL: http://vintagemamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0