- mår som man inte förtjänar

Mår som om jag blivit nertrampad av en hjord med antiloper ala "lejonkungen style". Inte för att jag är bakfull från nyår, nej nej. Jag är förkyld big time!

Men nyår igår blev ändå lyckat, tvingande min kropp att orka duscha och göra mig, sonen och sambon redo för nyår.
Tillbringade kvällen bland goda vänner, fin middag hemma hos Hannah och Oskar i sällskap av Erika, Emil och ett annat par och alla våra härliga ungar!

Nu ska jag dra täcket över huvudet och försöka tänka mig frisk. Kommer eventuellt upp fler bilder från igår senare ikväll :)

Gott nytt år på er!


Kommentarer
Postat av: Renata

Den dumma förkylningen som går runt nu.. Hemsk är den! Krya

2013-01-01 @ 13:53:10
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Lisa

Usch vad segt! Jag är också ynklig. Vad fin Benjamin var i håret igår! :)

2013-01-01 @ 16:41:43
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0