- barnfritt umgänge

Idag var det äntligen dags för en barnfri dag på stan ihop med Lisa! Hon hade mutat sin mamma att passa Sienna och jag hade mutat Alex med att ta Benjamin (han får en festkväll i Helsingborg imorgon med sina kompisar).
Jag inledde tågresan till Malmö med att sätta mig ner innan jag fällde ner sätet, och trillade därav pladask med benen rakt upp i vädret medan jag blottade hela ohärligheten.. Väl i Malmö var jag lite sen, vilket ledde till att Lisa hann bli friad till av en främling med blommor och allt mitt på Gustav Adolfs torg medan folk filmade och applåderade..hon svarade nej.
Det följdes upp med lunch på "gränden" och sen shopping resten av dagen.
Behöver jag säga att jag haft en underbar barnfri dag?!

(Ser ni så lycklig Lisa är på bilden nedan med sina "frieri-blommor?;p)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha. Frieriet. Underbart!

2013-07-26 @ 21:30:36
URL: http://glagla.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag gillar att du fick upp sms-konversationen! Lite mindre glad är jag över psykobilden. Men tack för igår! Helt underbar dag!

2013-07-27 @ 11:44:37
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0