- dagisvagnen

Häromdagen fyndade jag ju en gungstol på loppis, och även idag har jag fyndat, dock på blocket, men ändå!
Vi bor numera på andra våningen utan hiss, och jag har insett hur tungt det är att släpa upp en syskonvagn för trappen.. Så idag fann jag en Brio Race sittvagn på blocket som jag snabbt gick och hämtade!
Den är i nyskick, och då får jag helt enkelt vänja mig vid att den råkar vara ORANGE haha. Mycket enklare vid lämning på dagis också. Så ja, jag är nöjd med vår dagis/reserv vagn :)

(Bilder på vagn, samt ankmatning med trött unge för en stund sen som hellre matade sig själv än ankorna)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt med orange ju!! :)

Jo jag fick höra lite "men jag har faktiskt gjort det och det och det idag". Och då gjorde han ändå inte så mycket som jag brukar, som t.ex. laga mat och städa. Så ja, jag hoppas han inser att det är ett "mammajobb" ;)

2013-07-28 @ 21:00:30
URL: http://glagla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0