- efter regn

Idag har vi haft en bra dag, prisa herren! Benjamin älskar regn, så att det öste ner regn imorse när vi gick ut gav dagen en perfekt start med glad unge. När vi kom hem vid 9 upptäckte jag dock att jag hade glömt nyckeln hemma och utelåsningen var ett faktum, jäkla tur att min bror kunde komma med extranyckel! Dagen fortsatte sen med trevligt besök av Hannah och lille (stora) Elias med pizza, shopping och lekplats besök där Benjamins nya nöje är att klättra upp för höga trappan till Rutchkanan om och om och om igen, när han inte jagar de stora barnen som inte riktigt anser en ettåring vara den ultimata tredje fotbollsspelaren.. ;)
När det gäller hans mat-trots är de likadant, men jag bryr mig inte så mycket för tillfället utan väntar ut det. Till dess får han vackert leva på mackor o frukt om han nu tycker de är så kul..

Imorgon väntar ännu en härlig dag, folketspark med Benjamins pusskompis Melissa! :)


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Som vi längtar! :D

2013-07-31 @ 18:38:34
URL: http://ciliija.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad härligt att allt känns bättre! Och så aktiv han är nu. Duktiga killen! :)Tror absolut du gör rätt i att bara vänta ut maten. Snart upptäcker han så trist det är.

2013-07-31 @ 19:08:30
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0