- familjen snusk-klant

Familjen snusk/klant, det är vårt nya efternamn de senaste två dagarna.
Igår lyckades jag på endast 5 minuter;
-spräcka mina nya mammabyxor
-ta sönder min hårborste
-sätta mig på mina Armani solglasögon så att glaset gick av.
Alex toppade det hela på kvällen genom att för första gången i sitt liv, få en fågelbajs på sig. Ironin i det hela var att han häromdagen skröt om hur han aldrig hade vart med om det ;)
Idag fortsatte samma tema genom att Benjamin åt gräs som jag sedan fick dra ut genom hans näsa(?!), sen nös han och andades in en nyckelpiga i näsan(?!) och nu precis avslutar han dagen med att fånga flugor som han snabbt försöker äta upp innan vi hinner fram!

- fräscha familjen grillar ikväll och är glada att vi hittills inte eldat upp huset!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tusen tack. :)

2013-07-04 @ 21:57:40
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0