- fyllekväll vs egenkväll

Igår inkasserade Alex en "guys-night-out" kväll, och begav sig till Helsingborg för att dra ut med sina kompisar och förtära mer alkohol än jag hunnit de senaste 2 åren sammanlagt ;) han skulle även sova över i Helsingborg och väntas inte hem än på ett tag.
Jag föreställde mig hur Benjamin skulle vägra att somna på kvällen eftersom det numer oftast är Alex som tar kvälls nattningen, och att han sen skulle vakna vid 5 på morgonen bara för att jäklas.
MEN, tvärtom valde Benjamin att somna redan klockan 18 (istället för 19 som han brukar) och han sov enda till klockan 8 imorse (istället för 6-7 som han brukar!!). Helt otroligt, jag fick alltså ligga och se film i lugn och ro hela kvällen igår, samt dricka mitt kaffe i lugn och ro imorse!
Jag tror jag hade en mer lyckad lördag än Alex, han lär vara bakis och sliten idag i motsats till pigga och utvilade jag ;)

Bilder från lekplatsen med min storebror i förmiddags, samt en sovande underbar Benjamin igårkväll <3


Kommentarer
Postat av: Fru Cissi

Vilken lyx!! Han kände väl att han ville unna sin mamma lite! Förväntar mig alltid det absolut värsta när jag är själv med barnen - känns bäst så - då kan det ju bara i värsta fall motsvara mina förväntningar, men blir oftast bara bättre ;)

2013-07-28 @ 15:58:00
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Alex

Jag hade nog roligare ändå!

2013-07-28 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0