- mamma vet bäst

När vi kom hem efter lite parkhäng i Ystad i eftermiddags var Benjamin rätt trött på sol och värme, så vi tog ut hans badbalja i skuggan så han skulle kunna svalka sig. Efter en stund pruttade han, det är första varningen..
Jag: jag tror han tänker bajsa, ta upp honom.
Alex: nejdå, han bara pruttade.
Jag: nu håller han andan med ett leende, han kommer bajsa..
Alex: nej han kommer inte bajsa.
Jag: tro mig, han kommer bajsa. Nu rös han till!
Alex: du hittar på så mycket thilde..

10 sekunder senare skrattade Benjamin lyckligt och vattnet var inte längre vad det en gång var.. ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sienna gjorde samma sak i Bulgarien. Fast vi missade tecknen. Och hon satt naken på våra handdukar. (Japp, det hände alltså två gånger- en per handduk. Ungen ville väl vara rättvis?)

2013-07-08 @ 20:44:47
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Cizzi

Hahahaha! Sötnos

2013-07-08 @ 21:37:09
URL: http://ciliija.blogg.se
Postat av: Kim

Hände liknande historia här hemma. Hör ett suspekt ljud och skriker "neeeeej!" samtidigt som jag, som i slowmotion kastar mig efter ungen. Det hjälpte inte.

2013-07-09 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0