- me-time

Vet ni vad jag gör? Ingenting! :D sitter ensam hemma i svärmors lägenhet och äter godis till en god bok, inte läst en bok på över 1 år(och jag älskar att läsa och är en riktig bokmal så ni kan ju tänka er glädjen!)Boken i fråga är "En man som heter Ove" skriven av min favoritbloggare Fredrik Backman, hunnit några kapitel nu och boken är precis som jag föreställt mig, rolig och skriven i Backman-anda rakt igenom :)

Mina pojkar då, och svärmor, var är de? Jo, de är på kalas och väntas inte tillbaka än på många härliga tysta timmar. Jag kan knappt minnas när senast jag fick vara för mig själv utan en duracell Benjamin att hålla ett öga på längre tid än 1 timme, så jag njuter helt och hållet av att kunna somna till då och då i soffan här med godisskålen på magen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Såååå härligt! Det är du värd!

2013-07-14 @ 17:03:36
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Amanda

Härligt! Det är du väl värd!:-)

2013-07-15 @ 12:57:40
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0