- stugan och boken

Idag blev det en tur till sommarstugan (mina föräldrars) för att sola, grilla och bada. Underbart skönt väder, och underbart god mat enligt Benjamin som nog åt mest av oss allihopa!
Vill också passa på att be om ursäkt för att jag avslöjade slutet av boken i mitt inlägg häromdagen, jag var så uppe i varv av upprördhet att jag inte ens tänkte på det. Men sen vill jag också tacka er som erkände att ni också grät i slutet trots ickegraviditeter! ;)
Men den största överraskningen är; Alex har börjat läsa boken! Han har inte läst en enda bok under de 4 år vi varit tillsammans, men pga mitt pendlande hysteriska skrattande och gråtande medan jag läste denna boken, kände han sig alldeles för nyfiken på innehållet för att kunna låta bli att läsa den. :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj, oj, oj! Undra om han kan få Kim att läsa den sen? I så fall får han ett pris.

Haha, det är kanske min mamma som är Octopus-mom, med den svansarmen?

2013-07-17 @ 19:17:40
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Mamma

Tack själva för en jättefin dag!! Älskar er!!
/Mamma

2013-07-21 @ 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0