- halvfabrikerad unge

Vi har nu sakta men säkert börjat försöka bli bättre på att ge Benjamin riktig mat till lunch och inte bara burkmat.. Idag blev det halvfabrikat, potatisbullar, köttbullar och majs.. Men det dög ändå enligt den lilla herren, trots att det varken var hemlagat, ekologiskt eller rättvisemärkt ;)

Ikväll ska jag vara lite duktigare och faktiskt laga god lax åt honom, eftersom jag inte lagar lunch åt mig när jag är ensam, så får jag satsa mer på middagarna som jag och Alex äter och så får Benjamin ta igen den "bra" maten då istället. #dåligmammasomintegersittbarndenbästamatenvarjemåltidvarjedag ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha jag kör exakt likadant! De dagar Sienna inte får nöja sig med rester. Stackars svältande unge.

2013-06-07 @ 18:27:41
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0