- vecka 25

Idag går jag in i vecka 25, barnet är nu cirka 30 cm långt och väger strax under 800 gram. Själv vaknar jag med en minimal mage, för att sedan under dagen svullna mer och mer. Och även om magen är liten, så känns det desto mer. Oerhört ansträngande att gå för tillfället då fogarna och ligamenten konstant gör sig påminda om att de ej återhämtat sig efter att ha varit gravida förra året med.
Men i övrigt känns det toppen, lilla hulken i magen har disco på nätterna så att det redan känns lika mycket som i vecka 30/35 med Benjamin, så det är härligt att han är så livlig och visar att han mår bra där inne i magen :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Trist att du måste ha ont. Men kul att Fat Fabian är en liten huligan. Förhoppningsvis tycker han inte det är lika kul att röja runt när han får mindre plats, så du slipper bli mörbultad inifrån när han blivit större. :)

2013-06-24 @ 19:28:27
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: zandra

Hej mathilde Grattis till sin fina benjamin och till bebis nr 2 :) jag och min man väntat vår första nu:) kram/zandra från Eslöv

2013-07-09 @ 09:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0