- dansa naken

Benjamin har ju börjat gå runt mot möbler som en liten galning nu, och ja, här hemma är inte sådär vidare barnsäkrat..
Så idag löste jag det problemet lite genom att bära ut (vårt ooootroligt tunga) vardagsrumsbord till hallen. Så nu kan vår lilla nakenfis gå fram och tillbaka runt soffan hur mycket han vill utan att riskera att slå huvudet i bordet mer=win!
Alternativet var att bubbelplasta bordet, men jag kom på att jag har en sambo som lider av en otrolig fascination när det gäller att "poppa" bubbelplast, så det skulle bara hålla en kväll innan alla bubblor skulle vara bubbelfria liksom.

Bjuder på bilder av en nöjd nakenfis som promenerar/klättrar runt soffan, samt en huligan som välter mitt fina klosstorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0