- Hönspappa

Så, hur gick första natten för Benjamin i sitt eget rum?
Sådär, han gnydde en gång och Alex var där och hämtade honom innan jag hann blinka!
Alex har seperstionsångest inför detta big time, och jag försöker få honom att inse dels att vi inte kommer kunna ha både Benjamin och kommande bebisen mellan oss, samt att vi inte kan vänta ända tills bebisen kommer med att hänvisa Benjamin till sitt eget rum..
Mina resonemang når inte riktigt fram.

Vi har fått mötas på vägen, fram till påsk ska vi börja med att Benjamin sover alla tupplurar på dagen på sitt eget rum, och efter påsk ska även nätterna tillbringas där.. Till dess får jag finna mig i att bli fortsatt misshandlad på kvällar och nätter av en full huligan. Han är iaf söt när han sover, även om han och hans far tävlar i vem som snarkar högst.. <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Finns det något sötare än sovande barn?! Det ser så gosigt ut!:-)

2013-03-21 @ 10:44:32
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Lisa

Kompromisser är aldrig fel! Lät som en vettig sådan dessutom! :)

2013-03-21 @ 12:50:53
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0