- klippa navelsträngen

Benjamin har av någon anledning (hans pappa) sovit mellan oss de senaste 3 månaderna. Visst, mysigt, men nu börjar han bli stor och tar upp halva vår säng och beter sig som en full huligan!
Häromnatten låg jag och sov uppochner i sängen för att få lite lugn och ro utan någon som sliter mig i håret, hur slutade det? Jo, vi vaknade och upptäckte att barnet inte låg i sängen, utan hade rullat ner på golvet, och fortsatt sova!!?
Senaste nätterna har han även börjar krypa över oss och försöka resa sig i sängen genom att dra i våra huvuden, så nu har jag satt ner foten, nu ska ungen flytta in till sitt eget rum och säng igen!

Tillbringat förmiddagen till att bädda fint och göra ordning, ska bli spännande att se om Benjamin (och Alex) finner sig i detta ikväll..

Bild på när Benjamin senast sov i sin egen säng, en liten plutt med vaktande katt <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Håller tummarna att det går bra! Snart ska ju lilla Media flytta in mellan er dessutom. Kanske lite taskigt att kasta ut Benjamin då? Och dessutom måste du ju hinna få lite sömn mellan ungarna, innan magen och fogarna och blåsan börjar jävlas. :)

2013-03-20 @ 12:24:39
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Lisa

Vi ska inte ha nåt riktigt kalas för Sienna. :( är för stor släkt för att få plats, och Sienna har "för många" minikompisar. Så vi ska bara fira med min närmsta och Kims närmsta familj. Trist, men så får det bli. Tar igen det om vi skaffar hus i framiden. :P

2013-03-20 @ 16:18:05
URL: http://lamadju.blogg.se
Postat av: Renata

Vad är det med våra karlar och vilja ha barnet i sängen? Här har vi satt datum - efter påsk ska barnet flytta till sitt rum!

Fast jag har nog lite separationsångest jag med...

2013-03-20 @ 16:20:30
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0