- stackars sambo..

Söndag förmiddag, vi sitter och dricker kaffe i soffan framför Nyhetsmorgon, Benjamin vilar.

Alex; byter till Xbox kanalen
Jag; men vad gör du?
Alex; tänkte spela FIFA
Jag; men vi tittar ju på tv, du kan ju inte bläddra mitt i bara för att DU vill spela Xbox..!
Alex; Gud vad självisk du är!
Jag; va?! DU bläddrar mitt i för att DU vill spela, men JAG är självisk?
Alex; Jaa, du tror du bestämmer allt!
Jag; men du tycker det är sjysst att bläddra när vi tittar på något, och sen ska jag sitta och titta på när du spelar?!

Vi har haft denna "diskussion" förr, vi kommer ha den många gånger igen. Just nu hatar jag den som uppfann FIFA, och jag hatar mig själv som gav honom FIFA.. Bloody sunday!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vem vann?:-)

2013-03-18 @ 07:38:25
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0