- strax tillbaka

Varit tyst här under helgen, igår var vi hos vänner och idag har jag jobbat hela dagen..
Något jag inte borde ha gjort. Illamåendet har de senaste dagarna slagit till som en atombomb och idag är värst hittills. Får inte behålla något jag stoppar i mig, och kan ej stå upprätt.
Har inte berättat på jobbet att jag är gravid, så jag har fått springa och smyg spy 100 gånger idag och den jag arbetar för lär tro att jag har världens minsta urinblåsa..
Hittills sen jag kom hem från jobb har jag legat i sängen och gråtit och tyckt synd om mig själv med en hink bredvid, när jag väntade Benjamin led jag av NOLL illamående, så detta har kommit lite som en chock för mig..
Så ja, för tillfället tänker jag tycka oerhört synd om mig själv och undra hur jag ska klara av allt.


Kommentarer
Postat av: Erika

jaaaa! en flicka!!:D

2013-03-03 @ 22:54:55
Postat av: Amanda

Usch och fy! Hoppas att det går över snabbt! Kram!

2013-03-05 @ 08:02:59
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Cuison

Men nej! Stackare! Hoppas verkligen att du inte behöver dras med det där illamåendet länge. Jag kan fortfarande vakna kallsvettig om nätterna bara för att jag drömt att jag fått kronisk gravillamående. Men, det kanske är en liten flicka i magen dårå? Ja, om man nu tror på sånt. :)

2013-03-05 @ 14:32:27
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Sofie

Jag spydde som en gnu och det var en Oliwer i min mage :)

2013-03-05 @ 20:49:55
URL: http://frokenandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0