- update

Nu är det x antal dagar sedan jag uppdaterade, hänt mycket dessa dagar så jag tänkte försöka mig på en liten update nu;

I helgen blev Benjamin 10 månader, det firade han genom att stå utan stöd för första gången. Till både hans och min chock som ni kan se på bild nedan.
Han pratar väldigt mycket, mest ropar han efter mig "mamma!" Cirka 100 gånger per dag, en liten mammaperiod just nu. På Bvc fick vi beröm för hans utveckling, han förstår så mycket av det man säger till honom nu och går så himla duktigt med sin gåvagn och längst alla möbler. Tyvärr har han även börjat försöka klättra i trappen, så säkerhetsgrind står på inköpslistan. Han hade även gått ner i vikt tyvärr, väger under 10 kilo igen, så han har ju lite att ta på men vi fick ändå en ny tid till Bvc om 2 veckor för att se så att han inte fortsätter tappa vikt.

När det gäller jobb så har jag nu bestämt mig för att sluta, försökt få tag på handläggaren, men hon har ännu inte ringt tillbaka.

Vart hos barnmorskan, konstaterade att jag har väldigt lågt blodtryck vilket kan förklara yrseln och svimmningarna sista veckan. Fick även tid för ultraljud den 6 maj! :D

Hade besök av fina Renata, iris, Lisa och sienna igår! De hade med ett gravidpåskägg till mig med godis, bebis skallra, illamående tabletter och ansiktsmasker. Helt perfekt! Barnen lekte så fint ihop och vi hann med en liten promenad i solen allihop :)

Idag åker sambon till USA, och mörkrädda jag håller på att packa min och Benjamins väska för att tillbringa närmsta veckan hos mina föräldrar i Lund.

Blev ett långt inlägg, men nu är bloggen uppdaterad och jag kan stryka det från min to do list ;p


Kommentarer
Postat av: Renata

Åh yay jag fick thildesbloggabstinens!!

2013-03-27 @ 14:38:43
URL: http://renatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0