- bebis bantare

Efter att ha matvägrat i 3 dagar, har Benjamin iallafall börjat gå med på att dricka en flaska välling och äta lite fruktpure.. Så skumt, Benjamin, matvrakens matvrak, matvägra?! Men men, jag tvingar honom inte. Vill han inte äta, så slipper han. Tillslut borde han ju vilja ha. Och väger man 10,5 kilo vid hans ålder,så går det ingen nöd på en ;) i övrigt så har hans feber äntligen gått över, men inte får vi sova för det, nej nej, han bytte helt enkelt feber nätter mot host nätter. Tur han är söt!

Idag var vi i Malmö och fikade med två gamla högstadiekompisar till mig, som jag inte direkt träffat de senaste 8-9 åren. Mycket trevligt! Speciellt då en av dem hade med sig sin nykläckta dotter, mini mini!!! ^^ underbart.
Mindre underbart var det att fastna i ett 3 kilometer långt första maj demonstrationståg med en sovande Benjamin i vagnen. ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Han är så himla söt er lilla kille!

2013-05-01 @ 19:37:21
URL: http://lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Anonym

Men så sööööt!!! (lilla bebisen med!!)

Sv: bara för jag skröt om att "nädå hon stoppar inte det i munnen"

2013-05-01 @ 20:01:42
Postat av: Anonym

renata alltså

2013-05-01 @ 20:01:57
Postat av: Anniken

Någon högstadiekompis till oss? :)

2013-05-02 @ 16:39:07
URL: http://anniken.blogg.se
Postat av: Amanda

Oh sicken liten en!

2013-05-02 @ 16:51:29
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0