- brev till tomten

Idag blir Benjamin 1,5 år, tiden går alldeles för fort! Vi firade gossen med att ge honom hans livs första happy meal.. Något jag svor att han inte skulle få förren han var minst 5 år gammal, när han var nyfödd. Men man kan väl få ändra sig? Han hade faktiskt 40 graders feber igår, så han förtjänade att få vara lite onyttig haha. 
När han satt och tryckte i sig pommes och minimorötter så passade han på att skriva en önskelista till tomten, släkt och vänner, helt själv skrev han den!
Kära tomten;
Jag har pratat med min lillebror och vi har efter noggrant övervägande kommit fram till att vi har varit väldigt snälla detta året. Jag går på pottan, borstar mina tänder varje dag och kastar sällan mat på golvet, och bits gör jag bara ibland! Min lillebror skriker och rivs visserligen mycket, men han är rätt söt, så han kanske kan få en liten julklapp ändå, mot att han lovar att bättra sig? 
Jag önskar mig 
- lego duplo och kanske en förvaringslåda till.
- kritor i roliga färger, helst med bara liiite gifter i eftersom jag gillar att gnaga på saker.
- förkläde! Eftersom jag älskar att hjälpa till i köket
- bilar, älskar just nu att leka med bilar.
- leksaks matvaror och kastruller/tallrikar.
- en söt nattlampa, gärna en blå
- instrument och annat som låter är skoj.
- pekböcker! Mamma påstår att jag behöver lära mig fler ord.
- kläder i storlek 92
Annars är jag inte "den som är den" utan jag blir glad för precis vad som helst! 
Fabian är tjock, så han önskar sig mest kläder i storlek 68 och kanske en och annan gullig bebisleksak :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahaha naw, lille Fat Fabian. ♥

2013-11-24 @ 20:16:44
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0