- FatFabian

Fabian är ju 7 veckor nu, alltså inte ens två månader gamal.. Dock är han 6 kilo tung och 60 cm lång redan! Han har på sig kläder som Benjamin hade när han var typ 3 månader, och Benjamin var inte heller direkt pinnsmal, haha. Vi har redan fått gå över till storlek 62, och inatt hade han en pyjamas i storlek 68 som bara var lite stor. På natten sover han i en moseskorg, som ska passa upp till 6 månader, men med tanke på hur Fabian redan fyller ut den tvivlar jag starkt på det, haha! 

Mina tjocka underbara små klumpar! <3



Kommentarer
Postat av: Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Men vilken goding :)
Hoppas ni får en fortsatt bra vecka!

2013-11-25 @ 21:13:16
URL: http://annasfotnoter.wordpress.com/
Postat av: Cuison

Men vad skönt att han växer! :) Min unge har vi fått kämpa med för att gå upp i vikt sedan hon föddes.. så jag har inget emot om nästa unge blir en lång knubbis. ;)

2013-11-26 @ 11:03:04
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0