- stay positive

-Ett skepp kommer lastat! 
-Med vadå? 
-Med positivitet, som utlovat! :)

Idag äntligen tog jag mig iväg till läkaren, haft 39-40 graders feber pga mjölkstockningen i 4 dagar. Knölen i ena bröstet är 7cm lång och 2cm hög, ni kan tänka er smärtan.. Fick antibiotika utskrivet, och nu kommer allt att bli bra! Känner mig iallafall oerhört positiv idag, jag har underbara vänner, en underbar familj och en underbar svärmor som alltid ger en energi och hoppfullhet. Fabian börjar äntligen kännas lättare att trösta och jag tror att minifom dropparna han får före amningen ger resultat. Idag har han skrattat flera gånger och mitt hjärta smälter. Benjamin pratar fler och fler ord och blir så stolt över sig själv när vi förstår. Nä, det är en bra dag idag helt enkelt, och äntligen helg! Mår jag bra imorgon blir det dessutom bio med Lisa, så håll tummarna :)



Kommentarer
Postat av: Kim

Jag har tänkt på dig! <3
mjölkstockning är väldigt lik en influensa så sjuk blir man!!

Du är duktig som kämpar på och försöker hålla dig positiv. Kram och hoppas du får en bra helg.

2013-11-15 @ 16:46:33
Postat av: Emma

Åh vad skönt att minifom verkar hjälpa!! Krya på dig o hoppas du blir bra fort! Kram

2013-11-15 @ 17:01:25
Postat av: Lisa

Håller tummarna så att de blir blå! Typ.

2013-11-15 @ 18:47:29
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Amanda

Hoppas att du kom iväg på bion, ibland behöve man lite ny energi! Kram

2013-11-18 @ 07:44:06
URL: http://aochmflyttarin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0