- vagnen

I måndags stal ju någon våran syskonvagn i trapphuset. Jag la ut en efterlysning på Facebook som delades över 500 gånger och hamnade i tidningen där artikeln delades lika många gånger och på radio där jag skämde ut mig genom att fnissa och låta blond.. Men, responsen har varit enorm, folk har blivit lika upprörda som jag; vad för idioter stjäler en barnvagnar?! Människor har hört av sig och erbjudit mig att låna deras syskonvagnar så jag överhuvudtaget ska kunna ta mig ut med barnen, folk har ringt och smsat tips om folk de trott haft min vagn osv osv. Ännu syns inget spår av min vagn, och jag tvivlar på att jag någonsin kommer att se den igen, MEN jag blir varmare i kroppen när jag tänker på alla som visat sin åsikt om att det inte är okej att stjäla på detta viset.
En person visade sig vara utan samvete genom att stjäla vagnen,
Men flera hundratals visar den personen att den gjort fel. Och att det inte går obemärkt förbi!
Igår var jag iallafall i Malmö och köpte ny likadan vagn fast röd, åkpåse, skötväska och ett lås..! Men det stör mig, att någon annan kommer undan med att gå runt med VÅR vagn!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ny header! Snygg!!

2013-11-22 @ 18:17:55
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0