- helg

Det blev en effektiv helg när det gäller "umgänge". Vi åkte till Alex pappa i fredags ju och stannade över natten, och eftersom vi ändå var i krokarna på landet utanför Helsingborg passade vi på att hälsa på hans syster på kaffe när vi vaknade på lördagsförmiddagen med, för att följa upp det med en lunch hos vår vän Jennie. Allt flöt på bra, till dess vi bestämde att bege oss hem trötta och slitna, då tyckte nämligen Benjamin inte att svinkoppor i ansiktet räckte, utan sprang in i ett kakfat och spräckte ögonbrynet och skaffade sig en inte så vacker blåtira.. (väldigt pinsamt att lämna denna risiga blåslagna unge på dagis idag..)
Söndagen kändes det ju dumt att ta det lugnt på, när vi ändå var igång, så vi hade trevligt besök av två av mina bröder med fru och flickvän. Men nu, nu är jag slut och idag är Alex pappaledighet slut för denna gång. Spännande och intressant vecka framför mig, men jag tror det kommer bli kanon! :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Men vilken otur för Benjamin!! Hoppas att märkena snart försvinner och att han inte är påverkad av det!

2013-10-21 @ 10:56:51
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Veronica, Mamma till 4livliga!

Aj då:( Hoppas det läker fint. Men det låter ändå som en härlig helg med massa socialt umgänge:)

2013-10-21 @ 15:01:08
URL: http://4livliga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0