- sista dagen inskolning

Idag var dag 3, och alltså sista dagen på Benjamins inskolning. Vilken skillnad mot dag 1! Idag förstod han att man ska sitta fint i ringen hela fruktstunden och inte springa och leka när man själv är klar. Vid lunchen chockade han mig stort genom att äta TRE portioner mat! Nog aldrig hänt innan.. Men man märker att det tar på hans krafter att börja dagis, för det är en väldigt trött och svår-road pojke jag har att göra med här hemma sista timmarna före läggdags. För tillfället springer han runt med Alex hörlurar släpandes i golvet efter sig och tror det är en dragleksak.. Men Alex är inte hemma, och Benjamin kissade nyss på pottan, så lite bus förtjänar han att få göra.

Imorgon ska jag lämna honom på dagis 09, och hämta 14.. Hoppas nu allt går bra!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer att gå kanon :)

Tack för ditt tips!

2013-09-04 @ 18:50:43
URL: http://justmypassions.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr! :)

2013-09-04 @ 21:29:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0