- vecka 38 osv

Igår var jag först hos barnmorskan, är inne i vecka 38 nu (37+..), lillebror i magen mådde bra och räknas denna vecka som "fullgången". Och ja, slemproppen (så mysig info) släppte ju i torsdags, han är fixerad och jag har haft mycket sammandragningar.. De tre sakerna är något som brukar betyda "bebis på G", men icke då. I vart fall, nu har jag fått en tid för hinnsvepning nästa torsdag (3:e oktober) och om det inte funkar så blir jag igångsatt någon dag senare, som det ser ut just nu, enligt den läkare som bestämmer. 
Jag hoppas verkligen det funkar med hinnsvepningen, så att jag slipper riskera att missa Farmors begravning den 8:e pga oväntad förlossning då istället, eller nåt. 
Well well, nu ska det städas och sen hämtas en styck älskad huligan på dagis <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Komsi komsi lilla bebis! <3

2013-09-24 @ 22:22:52
URL: http://glagla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0