- ett inlägg bara

Veckans insikt- jag är så mycket sämre på engelska än jag trott! 
Jag får verkligen kämpa med engelska 6, försöker ju plugga 2 veckors arbete på 1 vecka, och det blir soppa.. Jag lyckas inte memorera ett dugg av grammatiken och skriftreglerna som är mitt största problem..
Igår kväll hade Alex barnen, och mina ögon gick i kors efter lite plugg så jag drog till lilla torg på öl med en kompis. 
Förstå hur jag njuter av att bo i Malmö igen?! Kunna träffa kompisar dagligen utan lång planering, promenera runt i timmar i olika miljöer och på olika lekplatser med barnen och så vidare! Njuter verkligen, mitt i all stress. 
På lördag är det 50års fest för min mamma (som kommer få bästa presenten!) och sen på natten flyger jag och barnen till Tunisien med min kompis familj, äntligen! 3 månaders väntan är nu nere på 3 dagars väntan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0