- dagsbyte

Jag skrev för nån vecka sen om mitt problem med att jag inte visste namnen på Benjamins dagisfröknar... Nu har jag äntligen lärt mig 2 av 3 namn på fröknarna, i onödan! För imorgon är Benjamins sista dag där, buhuu! Han har fått plats på ett dagis nästan precis där vi bor, ett mindre dagis som verkar minst lika bra, om inte bättre. Ååh, jag är både glad och rädd på samma gång..

Vad hans nya fröknar heter... Jag är iallafall nästan säker på att den ena heter Rickard.. Eller Jörgen.. Eller Patrick..

Bilder från Benjamins inskolning i september, samt fina utsikten på det nya, Ystads krematorie! 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt att allt verkade bra! Och jag tycker absolut att du gjorde rätt i att byta. :)

2014-02-18 @ 20:02:00
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Cuison

Haha, jag är likadan! Kan ett namn. Tror jag.

2014-02-19 @ 08:29:28
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0